Hulp & Contact
Hoe kunnen wij je helpen? Heb je een vraag of zoek je meer informatie over een bepaald onderwerp? Hieronder staan alle categoriën met de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Black Friday – Veelgestelde Vragen
Waarom duurt de levering langer dan normaal?
Door de drukte rond Black Friday kan de levering iets langer duren dan je van ons gewend bent. We werken hard om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip.
Ik mis producten in mijn bestelling, hoe lossen we dit op?
Sommige artikelen zijn helaas uitverkocht en konden daardoor niet worden meegeleverd. Omdat de pakbon automatisch wordt gegenereerd, staan deze artikelen nog wel op de pakbon vermeld, maar zijn ze niet in je pakket opgenomen. Onze excuses voor de verwarring.
De niet-geleverde artikelen zijn inmiddels gecrediteerd en het bedrag is teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald. Houd er rekening mee dat het ongeveer 3 werkdagen kan duren voordat het bedrag zichtbaar is op je rekening.
Waarom kan ik mijn bestelling niet ophalen in de winkels?
Door een technische storing is het tijdelijk niet mogelijk om bestellingen in onze winkels of in het magazijn op te halen. We werken hard aan een oplossing en hopen dit zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.